Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » Everything




Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
 Post subject: Forum is dying.
 Post Posted: January 31st, 2012, 11:43 am 
 

Joined: January 6th, 2012, 7:01 pm
Posts: 34
Location: Lochem
Hey guys!

Why is the forum dying? me, Natox and Chili are almost the only ones posting, and making topics. make some fun/cool topics and we can delete this post.

Let's have FUN again! :mrgreen: :lol:


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: January 31st, 2012, 12:49 pm 
 

Joined: January 10th, 2012, 2:51 pm
Posts: 51
Location: the Netherlands
I think it has more to do with the fact that there is no 'system' in new lesson videos...
And the forum is pretty much only used to actually discuss those videos... so...

Code:
 no videos == no forum activity


It seems everyone is just waiting for the solution of last video tutorial... rather than trying to do the homework and make chili proud.... 8-) .

This pretty much says it all...

_________________
My Weblog: http://www.gamer-bay.com/
Keep track of my learning progress on the C++ programming language.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: January 31st, 2012, 1:28 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: December 31st, 2011, 4:53 pm
Posts: 3448
Location: Japan
Hmmm, we need someone to administer the Sacrament of Extreme Unction.

Either of you guys wouldn't happen to be ordained priests would you? ;)

_________________
Chili


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: January 31st, 2012, 1:30 pm 
 

Joined: January 10th, 2012, 2:51 pm
Posts: 51
Location: the Netherlands
chili wrote:
Hmmm, we need someone to administer the Sacrament of Extreme Unction.

Either of you guys wouldn't happen to be ordained priests would you? ;)


We just want bread and water mate... that's all! :lol:

_________________
My Weblog: http://www.gamer-bay.com/
Keep track of my learning progress on the C++ programming language.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: January 31st, 2012, 3:52 pm 
Site Admin
User avatar

Joined: December 31st, 2011, 4:53 pm
Posts: 3448
Location: Japan
Will tequila and stale Cheetos do? :lol:

_________________
Chili


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: January 31st, 2012, 5:57 pm 
 

Joined: January 10th, 2012, 2:51 pm
Posts: 51
Location: the Netherlands
chili wrote:
Will tequila and stale Cheetos do? :lol:


sure sure :D sounds good to me!

_________________
My Weblog: http://www.gamer-bay.com/
Keep track of my learning progress on the C++ programming language.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: February 1st, 2012, 6:37 pm 
 

Joined: January 28th, 2012, 10:12 pm
Posts: 7
hmm maybe another video :lol:


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: February 2nd, 2012, 4:16 am 
Site Admin
User avatar

Joined: December 31st, 2011, 4:53 pm
Posts: 3448
Location: Japan
A new lesson is coming in a day or two. Actually, I had already recorded it once but I didn't like the way I presented the material so I deleted it and started over. :evil:

I already recorded about 1.5 hours of footage last night, but there is still a little left to record. It's also going to need a lot of editing afterwards. I have tennis after work today, but it looks like an upload Friday night (Japan time) is highly probable.

Be prepared for a long video, and I hope you like mathematics. :twisted:

_________________
Chili


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: February 2nd, 2012, 11:43 am 
 

Joined: January 6th, 2012, 7:01 pm
Posts: 34
Location: Lochem
aw gawd! I hate math haha

I think it will be fun tho!


Top 
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Forum is dying.
 Post Posted: February 2nd, 2012, 1:38 pm 
 

Joined: January 10th, 2012, 2:51 pm
Posts: 51
Location: the Netherlands
Bring it on!!! I did not finish highschool, but I am a fast learner! 8-)

_________________
My Weblog: http://www.gamer-bay.com/
Keep track of my learning progress on the C++ programming language.


Top 
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

Board index » Everything


 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for: